מה חשוב לדעת כשבוחרים בקבוק האכלה לתינוק

מה חשוב לדעת כשבוחרים בקבוק האכלה לתינוק

כשבוחרים בקבוק האכלה לתינוק ברור שרוצים לבחור את הטוב ביותר מכל האופציות הקיימות. אז כיצד עושים את זה ומהו הפרמטר שעלול להפתיע אתכם? צפו בסרטון וגלו

להלן 4 כללים שמומלץ לבדוק כשבוחרים בקבוק תינוקות, המקרב את היניקה להנקה טבעית מהשד:

1. בקבוק בעל ואקום מינימלי 

במרבית בקבוקי התינוקות נוצר ואקום בעת שהתינוק יונק וכתוצאה מכך עליו לעבוד הרבה יותר קשה כדי להוציא מהבקבוק עוד ועוד מזון. עובדה זו גורמת לתינוק להתעייף מהר יותר ולעתים קרובות להירדם תוך כדי אכילה, ובמקרים רבים גם לדלקות באוזניים. בשד של האם לא קיים ואקום ולכן רצוי לבחור בקבוק אשר בו רמת ואקום מינימלית ביותר. כשהתינוק לא חייב "להילחם" בואקום, התוצאה היא שהוא אוכל יותר ואכילתו היא הרבה יותר נינוחה ורצופה. 

2. בקבוק עם מנגנון איוורור המונע התערבבות של בועות אוויר בנוזל 

בשלושת או ארבעת החודשים הראשונים לחייהם, תינוקות רבים היונקים מבקבוק סובלים מגזים וכאבי בטן, וזאת משום שעם כניסת אוויר לתוך הבקבוק שלהם הוא מתערבב בתוך החלב או הפורמולה והם בולעים אותו. לכן מומלץ לבחור בקבוק בעל מנגנון אוורור שמנתב את האוויר לחלל בו אינו מצוי הנוזל. 

3. בקבוק בעל פטמה רכה במיוחד 

מרבית בקבוקי התינוקות היום הם בעלי פטמה רחבה מכיוון שזו דומה יותר לפטמה בשד, אך לא רק הרוחב חשוב אלא גם רכות הפטמה וגמישותה. פטמת האם היא רכה למגע בפה של התינוק ולכן מומלץ לבחור בבקבוק בעל פטמה רכה במיוחד המדמה את רכות זו. 

4. בקבוק עם מנגנון התראה כאשר טמפרטורת המזון גבוהה מידי

טמפרטורת חלב אם היא כטמפרטורת הגוף שלנו – 37 מעלות צלזיוס. רצוי לבחור בקבוק אשר לו גלאי חום המשנה את צבעו כאשר טמפרטורת המזון עולה על 37 מעלות צלזיוס. 

 לחצו על הלינק לצפייה בסירטון :